Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους ακόλουθους τρόπους παραλαβής/αποστολής των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν:

1. ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Αν σας εξυπηρετεί η απευθείας παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα, θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε από κοντά! Η διεύθυνση του καταστήματός μας είναι: 7o χλμ Ρόδου Λίνδου Ασγούρου, ΤΚ 85100 (απέναντι από το δημόσιο ΚΤΕΟ). 

Ωράριο καταστήματος: Καθημερινά 08:00-16:00 και Σάββατο 08:00-14:30.

2. ACS A.E.E.

Η εταιρεία μας έχει συνάψει συνεργασία με την ACS A.E.E. για την μεταφορά και παράδοση προϊόντων λόγω της κάλυψης που παρέχει ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της χώρας, με επιβάρυνση 3,00€ (συν φπα 0,72€) για παραγγελίες έως και 2 κιλά. Για παραγγελίες μεγαλύτερου βάρους, υπάρχει επιβάρυνση €1 (συν φπα 0,24€)/ κιλό. 

Σε περίπτωση δυσπρόσιτης περιοχής υπάρχει επιπλέον χρέωση 7,00€ (συν φπα 1,68€), αλλιώς παραλαμβάνετε από το κοντινότερο κατάστημα της ACS A.E.E. Για διεξοδικότερες πληροφορίες σχετικά με το κόστος και τις μέρες παράδοσης επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.acscourier.net/.

  • Το κόστος των μεταφορικών είναι δωρεάν για ποσό αγορών άνω των 80€ (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται φπα), μέχρι 4 κιλά. Αναφορικά με τις δυσπρόσιτες περιοχές, θα ερχόμαστε σε επικοινωνία μαζί σας τουλάχιστον για την μερική κάλυψή τους (μέχρι τα 4 κιλά).
  • Λόγω του εύφλεκτου χαρακτήρα των συγκεκριμένων προϊόντων, οι παραγγελίες παραδίδονται στις μεταφορικές την ίδια μέρα, αλλά φορτώνονται σε καράβι και όχι σε αεροπλάνο. Στο καράβι φορτώνονται την επόμενη μέρα. Επομένως, σύμφωνα με αυτήν την πολιτική των μεταφορικών η παραγγελία σας θα φτάνει στην πόρτα σας εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. 
  • Η ACS παραλαμβάνει και παραδίδει και τα Σάββατα.

3. ΕΛΤΑ Α.Ε.  

Η εταιρεία μας έχει συνάψει συνεργασία και με την εταιρεία Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ A.E. για την μεταφορά και παράδοση προϊόντων. Η επιβάρυνση είναι 3,00€ (συν φπα 0,72€) για παραγγελίες έως και 2 κιλά. Για παραγγελίες μεγαλύτερου βάρους, υπάρχει επιβάρυνση €0,80 (συν φπα 0,19€)/ κιλό.  
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://www.elta-courier.gr

  • Το κόστος των μεταφορικών είναι δωρεάν για ποσό αγορών άνω των 80€ (χωρίς να συμπεριλαμβάνεται φπα), μέχρι 4 κιλά. Αναφορικά με τις δυσπρόσιτες περιοχές, θα ερχόμαστε σε επικοινωνία μαζί σας τουλάχιστον για την μερική κάλυψή τους.
  • Λόγω του εύφλεκτου χαρακτήρα των συγκεκριμένων προϊόντων, οι παραγγελίες παραδίδονται στις μεταφορικές την ίδια μέρα, αλλά φορτώνονται σε καράβι και όχι σε αεροπλάνο. Στο καράβι φορτώνονται την επόμενη μέρα. Επομένως, σύμφωνα με αυτήν την πολιτική των μεταφορικών η παραγγελία σας θα φτάνει στην πόρτα σας εντός 2-3 εργάσιμων ημερών.
  • Η ΕΛΤΑ δεν παραλαμβάνει και δεν παραδίδει και τα Σάββατα.

4. ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ)

Η παραγγελία σας, αποστέλλεται με κάποια συνεργαζόμενη, είτε με εσάς είτε με εμάς, μεταφορική εταιρεία και με επιβάρυνση αναλόγως όγκου ή βάρους. Λαμβάνετε υπόψη, ότι στην περίπτωση αποστολής με μεταφορική, δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής ως τρόπος πληρωμής. Θα πρέπει να προηγηθεί η εξόφληση του ποσού μέσω κατάθεσης/εμβάσματος σε κάποιον από τους λογαριασμούς της εταιρείας. Για τα ακριβή μεταφορικά σας έξοδα, παρακαλούμε να μας καλέσετε.

Η παράδοση από τη μεταφορική γίνεται επί του πεζοδρομίου. Σε ορισμένες περιπτώσεις και ορισμένες μεταφορικές, κατόπιν συνεννοήσεως, έχουν την δυνατότητα παράδοσης στον όροφό σας με την ανάλογη χρέωση. Σε ορισμένους Νομούς και απομακρυσμένες περιοχές υπάρχει πιθανότητα η παράδοση να μην γίνει στην πόρτα σας, αλλά σε κάποιο κοντινό σημείο. Οι ώρες παράδοσης ορίζονται από την εκάστοτε μεταφορική.

 Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ότι κατά την παραλαβή να μην ξεχάσετε:

  • Νααποσυσκευάσετε και ελέγξετε τα προϊόντα που παραλάβατε παρουσία του υπαλλήλου της μεταφορικής εταιρείας. Σε περίπτωση που διαπιστώσεις τυχόν φθορά στη συσκευασία μη διστάσετε να αρνηθείτε την παραλαβή.
  • Εάν διαπιστώσετε χτυπήματα ή σπάσιμο μερών του προϊόντος, ΔΕΝ θα πρέπει να παραλάβετε και να αρνηθείτε. Έπειτα θα πρέπει να μας ενημερώσετε.
  • Η παραλαβή γίνεται στο πεζοδρόμιο και είστε υπεύθυνοι για τον έλεγχο των προϊόντων πουπαραλαμβάνετε.
  • Μετά την παραλαβή του από εσάς και την υπογραφή σας στο αντίστοιχο παραστατικό παράδοσης, από τη μεταφορική εταιρεία, ΔΕ φέρουμε καμία ευθύνη για ζημιές ήφθορές που τυχόν προκύψουν.

Τόπος Παράδοσης

Αν ο Πελάτης έχει επιλέξει πληρωμή της παραγγελίας του με πιστωτική κάρτα, οφείλει κατά την παραλαβή του Προϊόντος, είτε από οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα Rodolac, είτε από τον συνεργάτη μεταφορέα, να επιδεικνύει ταυτόχρονα με το έγγραφο ταυτοπροσωπίας και την πιστωτική του κάρτα με την οποία πραγματοποίησε την αγορά.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ RODOLAC: 

Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, παραλαβή από κάποιο φυσικό κατάστημα Rodolac, θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση για τον εκτιμώμενο χρόνο παραλαβής της παραγγελίας του από το εν λόγω κατάστημα (επιβεβαίωση παραλαβής). Ο Πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός πέντε ημερολογιακών ημερών την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η RODOLAC ΑΒΕΕ επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να έχει μαζί του ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.


ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ

Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη – μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την RODOLAC ΑΒΕΕ, αλλά τον Πελάτη. Σημειώνεται ότι ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να επιδείξει ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η RODOLAC ΑΒΕΕ επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.

Χρόνος Παράδοσης

Η διαθεσιμότητα των προϊόντων προσδιορίζει τον χρόνο παράδοσής τους σε εσάς. Τα περισσότερα προϊόντα βρίσκονται σε απόθεμα στο κατάστημά μας. Μπορείτε είτε να τα παραλάβετε άμεσα από το φυσικό μας κατάστημα (Διεύθυνση: 7ο χλμ Ρόδου Λίνδου Ασγούρου) ή να σας αποσταλούν εντός 1 εργάσιμης από την ημέρα της παραγγελίας σας, αν βρίσκεστε εντός πόλεως είτε, ανάλογα με την περιοχή παράδοσης, θα χρειαστούν 1-4 ημέρες για να παραλάβετε.

Σε περίπτωση προσωρινής έλλειψης: ορισμένα προϊόντα, κυρίως πρώτες ύλες που εξυπηρετούν την παραγωγή του προϊόντος που έρχεται στα χέρια σας, δεν υπάρχουν σε απόθεμα τη δεδομένη χρονική στιγμή και θα πρέπει – με τη σειρά μας – να τα παραγγείλουμε από την προμηθεύτρια εταιρεία . Κατά κύριο λόγο, διακινούμε προϊόντα από Έλληνες κατασκευαστές, συνεπώς τα παραλαμβάνουμε άμεσα. Δυστυχώς, δεν υπάρχει πάντα η δυνατότητα να γνωρίζουμε εκ των προτέρων το απόθεμα των προμηθευτών μας. Σε περίπτωση κατά την οποία ενημερωθούμε για μεγάλη καθυστέρηση παράδοσης από το εργοστάσιο, του προϊόντος το οποίο παραγγείλατε, θα σας πληροφορήσουμε άμεσα τηλεφωνικά αλλά και ηλεκτρονικά.

Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της RODOLAC ΑΒΕΕ, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης, εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.

Ανωτέρα βία: Η RODOLAC ΑΒΕΕ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της RODOLAC ΑΒΕΕ ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η RODOLAC ΑΒΕΕ δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές, πανδημίες, επιδημίες. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δυο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η RODOLAC ΑΒΕΕ υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.