Το ξεθώριασμα του χρώματος είναι μία φυσική ακολουθία που προκύπτει είτε από το πέρασμα του χρόνου είτε από συνεχή έκθεση στον ήλιο αλλά και στις καιρικές συνθήκες γενικότερα.
Αν δεν είναι ξαναβαμμένο το αμάξι και το χρώμα ξεκίνησε να ξεθωριάζει, αυτό που χρειάζεται ουσιαστικά είναι μία απλή μερική βαφή ώστε να ζωντανέψει και το χρώμα αλλά και η γυαλάδα.
Αν, όμως, είναι ξαναβαμμένο και έχει ένα “σκάσιμο” του βερνικιού (δείτε την παρακάτω φωτογραφία) το οποίο αν τραβήξετε με το χέρι σας, θα αρχίσουν να φεύγουν κομμάτια και να μαδάει σε μεγαλύτερη έκταση το βερνίκι, τότε αυτό σημαίνει ότι δεν έχει γίνει σωστή προεργασία και άρα δεν έχει γίνει σωστή πρόσφυση των υλικών. Πολλές φορές θεωρείται ότι το πρόβλημα λύνεται με το να περαστεί απλά βερνίκι και να διορθωθεί το ξεθώριασμα. Είναι όμως μία λάθος τεχνική. Ακόμα και αν προηγηθεί τρίψιμο, πριν την εφαρμογή του βερνικιού, το χρώμα θα παραμείνει θαμπό, σαν αποτέλεσμα του τριψίματος ή ακόμα δεν αποκλείεται να φαίνονται οι γραμμές από το γυαλόχαρτο δεδομένου ότι το βερνίκι είναι ένα άχρωμο υλικό που δεν εξαφανίζει οτιδήποτε υπάρχει σαν “σημάδι” στην επιφάνεια.
Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να προηγηθεί το τρίψιμο, να ακολουθήσει η εφαρμογή χρώματος και μετά να ολοκληρωθεί το βερνίκι για να επέλθει η γυαλάδα. Διαβάστε αναλυτικά τις οδηγίες χρήσης και παρακάτω σας παραθέτουμε την κατηγορία που πρέπει να επισκεφθείτε για να ολοκληρώσετε την αγορά σας αναφορικά με την επισκευή του οχήματός σας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΒΑΨΙΜΑΤΟΣ
SPRAY ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΜΕΡΩΝ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΩ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΟΥ;